MEZİTLİ BELEDİYESİ’NDEN GIDA GÜVENLİĞİ DENETİMİ: SAĞLIĞI TEHDİT EDEN ÜRÜNLERE GEÇİT YOK

Mezitli Belediyesi, halk sağlığını korumaya yönelik denetimlerini aralıksız sürdürüyor. Mezitli Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekiplerinin ilçe genelinde gerçekleştirdiği denetimler kapsamında bir işletmede son kullanma tarihi geçmiş ürünler tespit edildi.

GÜNCEL - 09-04-2026 07:41

MEZİTLİ BELEDİYESİ’NDEN GIDA GÜVENLİĞİ DENETİMİ: SAĞLIĞI TEHDİT EDEN ÜRÜNLERE GEÇİT YOK
Advert

Ekipler tarafından yapılan kontrollerde tespit edilen ürünlere el konularak imha edilirken, ilgili işletme hakkında yasal mevzuat çerçevesinde idari işlem uygulandı.

Mezitli Belediyesi Zabıta Müdürü, denetimlerin titizlikle sürdürüldüğünü belirterek, “Vatandaşlarımızın sağlığı bizim için her şeyden önce gelir. Yaptığımız denetimlerde, halk sağlığını tehdit eden unsurlara kesinlikle izin vermiyoruz. Kurallara uymayan işletmelere karşı gerekli tüm işlemleri kararlılıkla uygulamaya devam edeceğiz” dedi.

 

Mezitli Belediyesi yetkilileri, vatandaşların güvenli ve sağlıklı gıdaya ulaşabilmesi için denetimlerin düzenli olarak devam edeceğini vurguladı.

Advert
DİĞER HABERLER
BAŞKAN TUNCER'E MEZİTLİ ESNAFTAN TAM DESTEK

BAŞKAN TUNCER'E MEZİTLİ ESNAFTAN TAM DESTEK

24-06-2026 - GÜNCEL

Mersin Kent Konseyi'nin Yeni Başkanı Demet Şaman Tarlakazan

Mersin Kent Konseyi'nin Yeni Başkanı Demet Şaman Tarlakazan

24-06-2026 - GÜNCEL