Yenişehir, Sokak Hayvanlarına Sahip Çıkıyor

Mersin Yenişehir Belediyesi, korona virüs tedbirleri nedeniyle hafta sonu getirilen sokağa çıkma kısıtlamalarında sokak hayvanlarını mamasız bırakmadı. Yenişehir Belediyesi yiyecek bulmakta zorluk çeken sokak hayvanları için kentin birçok noktasına mama bıraktı ve beslenme noktalarına su takviyesi yaptı.

KENT - 07-12-2020 16:40

Yenişehir, Sokak Hayvanlarına Sahip Çıkıyor
Advert

 

Yenişehir Belediyesi Sosyal Hizmet Ekipleri sokağa çıkma kısıtlamalarında sokak hayvanları için görev başındaydı. Yenişehir Belediyesi tarafından park ve yeşil alanlara yerleştirilen beslenme noktalarına, sahil şeridine ve kentin farklı yerlerinde sokak hayvanları için mama dağıtıldı. Sokak hayvanları için periyodik olarak besleme yapan Yenişehir Belediyesi, iki günlük sokağa çıkma yasağı ilan edilmesinin ardından besleme çalışmalarını yoğunlaştırdı.

444 33 54 telefon numarasıyla Yenişehir Halk Masası’nı arayan ve evde besledikleri kuş ve hayvanlar için mama ve yem isteyen vatandaşların talepleri Yenişehir Belediye Başkanı Abdullah Özyiğit’in talimatlarıyla anında karşılandı. Sosyal Hizmet Ekibi mamaları talepte bulunan vatandaşların evlerine de götürdü.

MERSİN KENT HABER

Advert
DİĞER HABERLER
BAŞKAN YILDIZ’IN MUHTARLARA VERDİĞİ SÖZ, SAHADA KARŞILIK BULUYOR

BAŞKAN YILDIZ’IN MUHTARLARA VERDİĞİ SÖZ, SAHADA KARŞILIK BULUYOR

22-06-2026 - KENT

‘GÜÇLÜ KADIN GÜÇLÜ YARIN’ PROJESİ KAMPÜS MERSİN - GARAJ MERSİN’DE TANITILDI

‘GÜÇLÜ KADIN GÜÇLÜ YARIN’ PROJESİ KAMPÜS MERSİN - GARAJ MERSİN’DE TANITILDI

22-06-2026 - KENT