SPOR
Giriş Tarihi : 29-03-2021 10:19   Güncelleme : 29-03-2021 10:19

MERSİN BÜYÜKŞEHİR GSK KADIN VOLEYBOL TAKIMI 1. LİGE ÇIKTI

Türkiye 2. Lig Kadınlar Voleybol Ligi’nde mücadele eden Mersin Büyükşehir Belediyesi GSK Kadın Voleybol Takımı, Play-Off’ta aldığı başarı ile 1. Lig’e yükseldi.

MERSİN BÜYÜKŞEHİR GSK KADIN VOLEYBOL TAKIMI 1. LİGE ÇIKTI

4’lü finallerde Mert Grup Sigorta, Sivrihisar ve Viranşehir Eğitimgücü takımları ile 1. Lig’e çıkmak için kıyasıya yarışan Mersin ekibi, Viranşehir takımına 3-1 kaybetmesine rağmen 1. Lig’e çıkan takım oldu. Viranşehir’e karşı aldığı mağlubiyetin ardından GSK Kadın Voleybol Takımı tam ümitler tükendiği anda Mert Grup Sigorta Sivrihisar’la olan karşılaşmasını 3-0 alınca sıralamada 2’nciliğine yerleşti. GSK Kadın Voleybol ekibi, yeni sezonda 1. Lig’de mücadele edecek.

MERSİN KENT HABER

EditörEditör