MESİAD Başkanı Engin, "1.Dünya savaşı sonrasında sömürgecilerin işgaline uğrayan kentimiz, esarete boyun eğmeyeceğini 100 yıl önce yaktığı meşale ile göstermiştir." dedi.
Başkanı Engin , "Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ ün “Mersinliler, Mersin’ e sahip çıkınız” sözünden yola çıkarak; birlik, beraberlik ve dayanışma içinde yaşayıp kentimize, sanayicimize, üreticimize sahip çıkmalıyız. Mersin’ in kurtuluşunun 100. Yılı kutlu olsun.” dedi.
















