Yenişehir Belediye Başkanı Abdullah Özyiğit imzasıyla yayımlanan açıklamada, belediyenin hukuka olan inancının tam olduğu vurgulandı. Açıklamada, Türkiye Cumhuriyeti’nde hiçbir kişi ya da kurumun kendisini hukukun üstünde göremeyeceği ifade edildi.
Belediyenin, ilgili kurumlar tarafından talep edilen tüm bilgi ve belgeleri eksiksiz şekilde paylaştığı belirtilirken, sürece şeffaflık ve iş birliği içerisinde yaklaşıldığı kaydedildi.
Açıklamada ayrıca, kamu kaynaklarının doğru, etkin ve şeffaf kullanımı konusunda hassasiyetin sürdüğü, idari süreçler ile iç denetim mekanizmalarının titizlikle işletilmeye devam ettiği ifade edildi.
Kamuoyunun doğru bilgilendirilmesi adına gelişmeler oldukça gerekli açıklamaların yapılacağı bildirilen açıklamada, vatandaşlara teyit edilmemiş ve spekülatif bilgilere itibar etmemeleri çağrısında bulunuldu.
















